গৰম বন্ধৰ বিষয়ে ৰচনা (Summer Vacation Essay in Assamese)

Joonak
0

ভূমিকা

গৰমৰ বন্ধৰ মূল উদ্দেশ্য হৈছে ছাত্ৰ-ছাত্ৰীসকলক গৰমৰ তাপৰ পৰা কিছু পৰিমাণে আৰাম প্ৰদান কৰা। অধিক উষ্ণতা দেহৰ বাবে ক্ষতিকাৰক হ’ব পাৰে, সেয়ে এই বন্ধ ছাত্ৰ-ছাত্ৰীসকলক অধ্যয়নৰ পৰা অলপ সময়ৰ বাবে বিশ্ৰাম দিয়াৰ লগতে গৰমৰ বেয়া প্ৰভাৱৰ পৰা সুৰক্ষা দিয়াৰ উত্তম উপায়। ইয়াৰ লগতে ই ছাত্ৰ-ছাত্ৰীসকলক তেওঁলোকৰ দুৰ্বল বিষয়সমূহত উন্নতি কৰিবলৈ সহায় কৰে। এই বন্ধত তেওঁলোকে নতুন ঠাই চাবলৈ, সাধাৰণ জ্ঞান (GK) বৃদ্ধি কৰিবলৈ আৰু বিদ্যালয়ৰ প্ৰজেক্টৰ কাম সম্পাদন কৰিবলৈ যথেষ্ট সময় লাভ কৰে।


মোৰ গৰমৰ বন্ধৰ ভ্ৰমণ

এই বছৰ মই মোৰ গৰমৰ বন্ধটো সম্পূৰ্ণৰূপে উপভোগ কৰিছিলোঁ। এই সময়ছোৱাত মই বিদ্যালয়ৰ সকলো কাৰ্যসূচীৰ পৰা মুক্ত হৈ যথেষ্ট সুখী অনুভৱ কৰিছিলোঁ। মই স্কুলৰ ব্যস্ত দিনবোৰ আৰু ঘৰখনৰ দৈনন্দিন ব্যস্ততা পাহৰি গৈছিলোঁ। এইবাৰৰ বন্ধৰ বাবে মোৰ কোনো নিশ্চিত পৰিকল্পনা নাছিল। মোৰ মাতৃ-পিতৃয়ে মোক আচৰিত কৰিবলৈ ভ্ৰমণৰ পৰিকল্পনা আগতে নজনাইছিল। যেতিয়া তেওঁলোকে মোক সেই ভ্ৰমণৰ কথা ক’লে, মই একেবাৰে আচৰিত হৈ আনন্দত বিহ্বল হৈ পৰিলোঁ।

সঁচাকৈয়ে, এইটো আছিল ভাৰতৰ বিভিন্ন সাংস্কৃতিক ঐতিহ্য আৰু মনোমোহা পৰ্যটনস্থলসমূহলৈ এক দীঘলীয়া ভ্ৰমণ।


স্মৰণীয় মুহূর্তবোৰ

মই সেই সকলো স্মৰণীয় মুহূর্ত মোৰ মোবাইল ফোনত ফটোৰে বন্দী কৰি ৰাখিছোঁ। মই মোৰ পৰিয়ালৰ সকলো সদস্যৰ ফটোও তুলিছিলোঁ। ভ্ৰমণৰ সময়ছোৱাত, যেতিয়া সময় পালোঁ, আমি বহু মনোৰম কাৰ্যকলাপৰ দৃশ্য ফটোত বন্দী কৰিলোঁ — যেনে: পুৱা ঠাণ্ডা বতাহত সেউজীয়া ঘাঁহত খোজ কঢ়া, সাঁতোৰ, গছ-গছলিৰ মাজত প্ৰাকৃতিক দৃশ্য উপভোগ কৰা আদি।

ইয়াৰ উপৰিও মই ৰাস্তা-কাষত ফুৰা, খেলপথাৰত ফুটবল খেলাৰ দৰে কাৰ্যসমূহতো অংশ লৈছিলোঁ। মই বিভিন্ন সংস্কৃতি আৰু পৰম্পৰাৰ মানুহৰ পৰা ভাল দিশবোৰ শিকাৰ চেষ্টা কৰিছিলোঁ। এই বন্ধত মই বিভিন্ন ধৰ্মৰ লোকৰ সৈতে চিনাকী হ'বলৈ সক্ষম হৈছিলোঁ। মই ক্ৰিকেট একাডেমীত নামভৰ্তিৰ বাবে উৎসাহিত আছিলোঁ, কিন্তু যেতিয়া মই মোৰ মাতৃ-পিতৃৰ মুখেৰে বন্ধৰ ভ্ৰমণৰ কথা শুনিলোঁ, তেতিয়া মই আনন্দতে চিঞৰি উঠিলোঁ আৰু ক্ৰিকেটৰ কথা পাহৰি গ’লোঁ।


ভ্ৰমণৰ অন্ত

ভ্ৰমণৰ পিছত মই যথেষ্ট সুখী আছিলোঁ, কিয়নো এই ভ্ৰমণে মোক অনেক মানসিক আনন্দ আৰু আত্মসন্তোষ দিছিল। মই মাতৃ-পিতৃৰ সৈতে ভাৰতৰ বিভিন্ন স্থানত ঘূৰিলোঁ আৰু বহুত বহুটো সামগ্ৰী কিনিলোঁ। মই ভাবোঁ, এইটো মোৰ জীৱনৰ আটাইতকৈ মনোৰম গৰমৰ বন্ধ আছিল।

আমি যেতিয়া ঘৰলৈ ঘূৰি আহিলো মই বিদ্যালয়ৰ প্ৰজেক্টৰ কাম আৰম্ভ কৰি দিলো। লগতে মই মোৰ ভনী আৰু ভাইৰ বন্ধৰ হোমৱৰ্কত সহায় কৰি দিলো।

বিদ্যালয়ৰ হোমৱৰ্ক শেষ হোৱাৰ পাছত, আমি আমাৰ গাঁৱৰ ককা-আইতাক দেখা কৰিবলৈ গ'লো। আমি বাচেৰে গ'লো কিয়নো ককা আইতাৰ গাঁও প্ৰায় ২০০ কিলোমিটাৰ দূৰত্বত অৱস্থিত। তাৰ পাছত আমি গাঁৱৰ ওচৰৰ ঐতিহাসিক স্থানসমূহতো ঘূৰিলো।

ককাৰ ঘৰত আমি গ্ৰীষ্মকালীন ফল-মূল — যেনে: আম, বেল, অমিতা, লিচু, কল, আৰু ঘৰতে বনোৱা আইচক্ৰীম খাম।

গাঁৱত এখন দীঘলীয়া বিল আছে য’ত প্ৰতিবছৰ ছাইবেৰিয়াৰ পৰা অতিথি পক্ষীবোৰ আহে। সেইবোৰ চাই আমি যথেষ্ট উৎসাহিত হৈ পৰিলো। এই গৰমৰ বন্ধ মোৰ বাবে এক বাস্তৱিক অৰ্থত আনন্দদায়ক অভিজ্ঞতা আছিল, কিন্তু ইয়াৰ সময়ছোৱাত মোৰ স্বাস্থ্যৰো যথেষ্ট যত্ন ল’লোঁ, যাতে মই বেমাৰ নহয় আৰু বিদ্যালয় খোলাৰ সময়ত নিয়মীয়া উপস্থিত থাকিব পাৰোঁ।


উপসংহাৰ

গৰমৰ বন্ধৰ মূল উদ্দেশ্য হৈছে ছাত্ৰ-ছাত্ৰীসকলক গৰমৰ তাপ আৰু বিদ্যালয়ৰ চাপৰ পৰা অলপ সময়ৰ বিশ্ৰাম প্ৰদান কৰা। ই ছাত্ৰ-ছাত্ৰীসকলক দুৰ্বল বিষয়বোৰত উন্নতি কৰিবলৈ সহায় কৰে, নতুন ঠাই চাবলৈ, সাধাৰণ জ্ঞান বঢ়াবলৈ আৰু বিদ্যালয়ৰ কাম সম্পন্ন কৰিবলৈ সময় প্ৰদান কৰে। এক কথাত, গৰমৰ বন্ধ ছাত্ৰ-ছাত্ৰীসকলৰ শাৰীৰিক, মানসিক আৰু জ্ঞানীয় বিকাশৰ বাবে অতি প্ৰয়োজনীয়।

Post a Comment

0 Comments
Post a Comment (0)

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Out
Ok, Go it!
To Top